Royal Mess
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Mess


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Noel Aimé Chambers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Noel Aimé Chambers Empty Noel Aimé Chambers ma maa 14, 2016 9:39 pm

Noel

Noel

Naam: Noel Aimé Chambers
Leeftijd: 19 jaar
Uiterlijk: Noel is ongeveer 1.80m lang en heeft een vrij normale bouw, al ziet hij er een beetje frêle uit. Hij heeft donkerbruin haar en lichtbruine ogen en vindt het leuk om er preppy uit te zien. Ik moet meer verzinnen, maar ik kan niets verzinnen, dus helaas.
Karakter: Noel is iemand die afhankelijk van de goodwill van degene aan wie je het vraagt plagerig of irritant is. Hij is eigenwijs en dwars, maar ook creatief en ondernemend. Hij is ontzettend gesloten en zal soms gewoon liegen, ook al is daar geen enkele reden voor. Hij wil dan gewoon niet dat je iets weet. Waarom niet, vraag je? Ja, dat vraagt hij zichzelf ook af. Als hij ergens voor gaat, wil hij dat ook goed doen en op zulke momenten stelt hij zich ook erg kritisch op. Zowel voor zichzelf als voor anderen trouwens. Als hij in de stress schiet, wil je hem echt niet in je buurt, no offence. Hij is heel aardig, hoor! Of hij probeert je tenminste niet te vermoorden en heeft de meeste vijzen in zijn hoofd nog best vast zitten, dus op een plek als deze is hij vast wel een goede vriend.
Geschiedenis: Noel kwam in het Lawrence terecht geraakt na een zelfmoordpoging, gedwongen opname en alles, maar dat is ondertussen al wel eventjes geleden en hij is onderhand al wel uit zijn zwart gat gekropen. Half en half weliswaar, maar hij is “genezen” verklaard. Alleen blijft hij hier rondhangen omdat a. er hier gratis eten is, b. hij niets beters te doen heeft en c. hij niet terug wil naar zijn familie omwille van …redenen. Er is een reden dat ze hem niet zijn komen ophalen, oké? En die reden is dat het niet goed botert tussen de twee, een reden die ik ooit ga bedenken, maar niet nu. let me live
Familie: He doesn’t want to talk about it. Neither do I.
Relaties: eh

Spoiler:

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum