Royal Mess
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Royal Mess


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Dr. Lucerius Daniël Hadrian Saville

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Dr. Lucerius Daniël Hadrian Saville Empty Dr. Lucerius Daniël Hadrian Saville do okt 22, 2015 8:41 pm

Lucerio

Lucerio

Naam: Lucerius Daniël Hadrian Saville
Leeftijd: 41
Uiterlijk:
Luc:
Karakter:
In feite komt er geen eind aan in het beschrijven van Lucerio, met de kilte die zijn ijsblauwe ogen doen sieren en het vermaak die zijn lippen tonen – met daarbij de ongeïnteresseerde houding die hij telkens weer aanhoudt. Het is wat hem mysterieus en verborgen maakt. Lucerio is intelligent, zeer intelligent zelfs. Leren deed hij in een oogopslag en lezen al op zijn vierde. Maar die wijsheid heeft onder andere ook gezorgd voor die zonden in zijn leven. Zijn lust naar macht en rijkdom is enorm. Het zijn de dingen waar hij zich door de extreme veranderingen in zijn karakter aan vastgehaakt heeft. Ook lijkt het vaak ook alsof er door alle dingen die hem hebben beïnvloed en hebben gemaakt tot wie hij vandaag de dag is een steekje bij hem los is gaan zitten. Zijn scepsis in mensen leidt tot het ontrafelen van grote mysteries die door geen enkel mens achterhaald kunnen worden. De waarheid van de menselijke conditie is dat iedereen liegt, de enige variabele is waar over. Grote medische puzzels heeft hij op kunnen lossen met zijn filosofie, maar geliefd daardoor is hij zeker niet. Integendeel. Hij wordt beschreven als egocentrisch, neerbuigend, en narcistisch door patiënten, collega’s of andere mensen in zijn sociale kring. Er zijn momenten van sympathie wanneer hij een puur iemand tegen komt. Iemand die oprecht is, zonder de kleine achterdochtige leugentjes als ondertoon van zijn of haar bestaan. Waar mensen bezig zijn met het uitpluizen van hun eigen levens, is hij zichzelf allang al tegen gekomen. Hij is inderdaad bitter en misantropisch, maar dat is enkel en alleen omdat hij niet beter weet. Hij kent zijn leven al in het detail en als hij niet zijn werk uitoefent, dan speelt hij spelletjes met zijn sociale omgeving of piano. Toch staat hij het meest bekend om zijn verschrikkelijke manieren en weigert hij de meeste ethische overwegingen van zijn beroep. Hoewel het uiterlijk van de man zeker niet tegenzit, is hij rot van binnen. Liefde heeft hij eenmalig ervaren, maar helaas was dat van korte duur. Zijn hart was gebroken: versplintert en vertrapt. En hoewel Lucerio sociaal erg sterk uit de hoek kan komen met sarcastische en intelligente opmerkingen, is hij op het gebied van vriendschap en liefde erg ongemakkelijk. Hij weet geen raad met woorden die niet hatelijk of gemeen tegen hem bedoeld zijn. Hij volgt enkel en alleen de nette etiquette en daar houdt het ook bij op. En hoewel hij weinig van liefde weet, de draadjes in zijn hersenen verkeerd verbonden zijn en hij eigenlijk erg koud is; zal hij altijd opzoek zijn naar genot en weet hij bij zichzelf dat het altijd goed komt. Mensen hebben enkel en alleen een klein deel van hem ervaren. Het deel van de charmante, ietwat botte, dokter die landelijk bekend staat om zijn onuitputtelijke intelligentie, terwijl er achter slot en grendel heel wat anders aan de hand is dan je in realiteit van hem zou denken. Hij pakt je in, met één van zijn prachtige maskertjes en creëert een zacht bedje voor je als hij daarmee in zijn voordeel is. Ben je nutteloos? Dan zal hij je teisteren met zijn kwaadwillige ziel en je wellicht wel gebruiken voor zijn onbedenkelijke experimenten. Achter de grote deuren van zijn landhuis vinden dingen plaats die je onmenselijk kan noemen. Hij vindt hier zijn genot, zijn grote toewijding voor de wetenschap en zijn eigenaardigheden wat hem Lucerio maakt. Door al het terechte haat jegens hem die iedere dag heerst is Lucerio eenzaam, alleen maar nog chagrijniger en is het een gewoonte geworden om zich van alles en iedereen af te zonderen en massaal aan de alcohol te gaan, want dat drinkt hij maar al te graag. Misschien wel proostend op de weinige mensen die wel van zijn zachtere kant weten, niet bang voor hem zijn en een flinterdun flintertje van zijn diep, diep verborgen goede bedoelingen hebben ervaren. 

Geschiedenis: Zijn ouders zijn fuck ups en die hebben van Lucerio een dubbele fuck up gemaakt. Helaas was Lucerio een smart ass bitch, dus was hij een slimme kwaadaardige fuckup. Ik zal het ooit wel een keer goed uitschrijven.
Familie: Hij heeft zijn ouders gedood in een experiment. Niet dat het iets uitmaakte, ze waren toch te dom om voor de duvel te dansen.

Relaties: Lucerio is de vaste dokter van het koningshuis en ongeveer iedereen daaromheen. Hij is dus ongeveer wel bekend bij iedereen, maar hun hebben enkel en alleen zijn prachtige masker van nepheid ervaren. Voor de rest kent niemand hem. Niemand wilt dan ook een relatie met hem aangaan, want grote kans dat het eerder je dood wordt dan dat hij zich openstelt. Ohja, Lucerio heeft ook wel eens rare obsessies, wat vrouwen betreft.

Status: Hij is van adel, erg rijk en is ongeveer de machtigste dokter. Wel vinden mensen hem vreemd.

Savador



Hallo,

Well then..
Dit forum zal wel iets van een karakterdump zijn en het is vast niet met de bedoeling dat buitenstaanders zich er aanmelden. Maar, ik heb wel het recht om hier een bericht achter te laten.
Als ik dit zo eens doorlees, ga ik er tenminste van uit dat je wel bekend bent met Starshine Academy.  
Dit is namelijk een beknopte beschrijving (en een deel van de inleiding is zelfs klakkeloos overgenomen) van mijn karakter Savador ( http ://staracademy.forumtwilight.com/u13 ). Spaties in links verwijderen. Alles, tot in de kleinste puntjes, komt exact overeen. En je gaat me niet vertellen dat het op de een of andere manier toch je eigen insteek is, want het enige pietluttige verschil is dat hij dokter is. Er is een reden dat ik de content in mijn voorsteltopics voor hem verwijder: http ://staracademy.forumtwilight.com/t17-master-savador-jaellvias-sathandiai
Die reden is dit. Dit is plagiaat.
Ik citeer, uit één van mijn oudere voorsteltopics voor Savador:

De intelligente klootzak: Savador is intelligent, zeer intelligent zelfs. Leren deed hij in een oogopslag en lezen al op zijn vierde. Maar dat hoge IQ heeft onder andere ook gezorgd voor die zonden in zijn leven. Zijn lust naar macht en rijkdom is enorm. Het zijn de dingen waar hij zich door de extreme veranderingen in zijn karakter aan vastgehaakt heeft. Ook lijkt het vaak ook alsof er door alle dingen die hem hebben beïnvloed en hebben gemaakt tot wie hij vandaag de dag is een steekje bij hem los is gaan zitten - soms wordt hij ook als gek verklaard. Behalve om het feit dat hij het perfecte uiterlijk en de stem ervoor heeft om als classic villain gezien te worden, ook om zijn obsessie met slangen en jongere kinderen; iets dat hem stiekem pervers heeft gemaakt. Doordat hij zo streeft naar hoger vergrepen posities, slim is en niet zo makkelijk over zich heen laat lopen komt hij arrogant over. Wanneer hij in zijn razernij door de gangen beent, de zoom van zijn mantel achter hem aan ruisend als een grote vleugel, is hij berucht, tegelijkertijd ook gehaat. Niet alleen door de leerlingen; door vrijwel iedereen. Stuk voor stuk zielen die hij als 'wezenloos' verklaart, en de meesten veronderstellen dat het een hatelijke wederactie terug is, en maar weinig dat hij er eigenlijk in alle wanhoop mee wil vragen waarom, in hemelsnaam. Door alle haat jegens hem die iedere dag op de school heerst is Savador eenzaam, alleen maar nog chagrijniger en is het een gewoonte geworden om zich op zijn kantoor van alles en iedereen af te zonderen en massaal aan de rode wijn te gaan, want dat drinkt hij maar al te graag. Misschien wel proostend op de weinige mensen die wel van zijn zachtere kant weten, niet bang voor hem zijn en een flinterdun flintertje van zijn diep, diep verborgen goede bedoelingen hebben ervaren.  

Savador, met al zijn feiten en zijn achtergrond van dien, heb ik zes jaar geleden verzonnen en op papier gezet. Van begin tot heden heb ik hard aan hem gewerkt om hem te ontwikkelen tot het personage dat hij vandaag de dag nog steeds is. Het klakkeloos overnemen van andermans karakter is onfatsoenlijk, cheap, laf, vertelt ook een hoop over de persoon erachter, en ik begin een beetje mijn geduld te verliezen omdat dit nu al de derde á vierde keer is dat dit me overkomt. For the sake of humanity, laat me het alsjeblieft niet zien dat ik een Lucerius op een forum rond zie lopen, want in negen van de tien gevallen kom ik er toch wel achter. Gebruik je eigen originaliteit, creativiteit en whatnot. Maar zink niet zo diep, zeg. Je hebt zelf een heel mooi netwerk van hersenspinseltjes. Maak er gebruik van.

Het maakt me bar weinig uit als iemand zich te erg op zijn teentjes getrapt voelt om dit bericht weer te verwijderen. Dan weet je in ieder geval dat ik er van af weet, en dat ik er ook weer maatregelen voor zal treffen als ik weer op een kopie van mijn personage stuit. En again, en again.

Savador © Noah, Starshine Academy en dat copyright-tekentje staat niet voor niets onderaan de index, lijkt me

Elizan

Elizan

Hallo,

Ondanks dat dit een site is waar buitenstanders, inderdaad, in eerste instantie niet geaccepteerd worden, begrijpen wij volledig het probleem en de woede die hierachter verschuilt. Wij zijn erg geschrokken van dit ernstige feit en zullen er natuurlijk alles aan doen om deze plagiaat zo snel mogelijk te verwijderen. Natuurlijk, zal er geen nieuwe cause van plagiaat zijn, als dit aan ons ligt. Deze site, is gemaakt voor een select groep mensen welke het schrijven dierbaar aan het hart ligt en plagiaat natuurlijk een van de ergste dingen vindt die kunnen gebeuren. Wij en ikzelf, begrijpen de woede en zullen maatregelen nemen. Het is, dat wij niet bekend zijn met de genoemde site, anders waren deze maatregelen al veel eerder genomen en was dit topic nooit verschenen. De uitkomst is dan ook te betreuren. Maar nogmaals, wij begrijpen de frustratie en deze plagiaat zal zo snel mogelijk niet meer te vinden zijn.

Note: Zonder enige manier van woede of andere dingen, zou ik toch graag willen attenderen op het feit dat een copyright teken niet zozeer verplicht is om de auteursrecht te claimen. Aangezien er genoemd is dat je vaak last hebt van plagiaat, zou ik je overigens wel adviseren om eens te kijken naar een Creative Commons License, die wat zwaarder oogt dan alleen een copyright teken en personen die eventueel plagiaat willen plegen wat meer afschrikt. Bekijk hiervoor de volgende website: http://creativecommons.nl/uitleg/ .Dit is natuurlijk alleen advies, maar wel goed bedoelt.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum